کابران عزیز وبسایت bee برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه چراغ خورشیدی باغچه آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

همه نتایج همه نتایج خود کلمه منظورتان این بود؟ زنبور حشره ‹ ‹   · · · تصاویر مشاهده همه مشاهده همه سئوالات دیگران ‹ ‹ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ·   · · · ‹ ‹ · · · ‹ ‹ ‹   ‹ ‹ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ·   · · · ‹ ‹   ‹ ‹ ‹   · · · ‹ ‹ مرتبط با این جستجو صفحه بعدصفحه بعد ایراناز نشانی شما درباره این مکان بیشتر بدانید بیشتر بدانید ورود تنظیمات حریم خصوصی شرایط زمینه تاریک خاموش
فروش ویژه چراغ خورشیدی باغچه


چراغ خورشیدی باغچه، تزیین باغ، روف گاردن، حاشیه باغچه، پلازا و ... بدون نیاز به مصرف انرژی برق. مقاوم در برابر آب ...
چراغ خورشیدی باغچه ، محصولی با طراحی نوین و زیبا است. این چراغ مجهز به پنل خورشیدی می باشد که با استفاده از آن در طول روز نور خورشید را دریافت و به صورت انرژی الکتریکی درون باطری خود ذخیره می کند. از ویژگی های این محصول می توان به امکان روشن و خاموش شدن اتوماتیک با توجه به تاریکی و روشنایی محیط اشاره نمود. در طول روز چراغ خاموش و مشغول ذخیره انرژی می باشد و با تاریک شدن هوا، به صورت خودکار روشن می شود. شما می توانید از چراغ خورشیدی سولار در باغ، باغچه، ویلا و ... استفاده نمایید و جلوه ای متفاوت و زیبا را در محیط پیرامون خود ایجاد نمایید. این محصول دارای چراغ ال ای دی است و به همین دلیل بسیار کم مصرف می باشد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه سشوار مسافرتی نووآ مدل NV-1290
فروش ویژه گردنبند LED هفت رنگ (با طرح لامپ)
فروش ویژه کیف کارت و موبایل کابوک
فروش ویژه ست تی شرت و شلوار Zara
فروش ویژه سیخ دایره ای کباب
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید